Dużo nagród do zgarnięcia !!!

Mondo zoo

Darmowe ss lub 200 sd

Darmowe ss lub 200 sd !!

Lucky

Leavy

czwartek, 20 sierpnia 2009

Torebki ....

Pojawiły się już doczepiane pasemka, ubrania i pasemka. Teraz przyszedł czas na kolekcję torebek z metką Hiltonki. Oczywiście nie znajdziecie takiej torebki w dobrej cenie. Wszystkie będą drogie.. za metkę się płaci :).

No i rzeczywiście są już te torebki i są strasznie drogie i dla Ss Są w sklepie Evil Panda ;)
Możecie same zobaczyć ;p





x

x

x

A co wy o tym myślicie?

3 komentarze:

  1. No mi się te torebki nie podobają ;p

    Kupiłam tylko jedną za 50 $ I mi starczy XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejj ! A czy Harajuku zgodziła się na skopiowanie zdjęcia z torebkami ? Bo mi się nie wydaje ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry bardzo ale ja nie mam skopiowanego zdjęcia od Harajuku... A jeśli chodzi o Harajuku.. To jest strasznie fajna XD

    OdpowiedzUsuń